hon är prinsessan i en otrolig saga

Skolan idag var lugn och skön, efter körlektionen körde neggeboy hem mig snäll som han är! Så kom hem en timma tidigare och det är underbart när man bor i Vegby. Är även ledig imorgon men så fanns det en körlektion ledig och då måste man ju bara ta den så ska in och vara duktig och simma imorgon hade jag tänkt mig och sen köra bil.

Förresten så blir jag tokig på allt som har med körkort att göra! Har iallafall klarat F-provet nu och bokat halka och stadskörning och det känns bra. Läser igenom hela boken nu och den är fan i mig inte nådig. Ska nog ner och äta nåt innan min mage blir riktigt arg. Sen ska jag förmå mig själv att kolla one tree hill och 90210 för det är jag värd :D

Det är brist på bilder också då min mobil är inlämnad och då Narre installerat nya windows på min dator så nu hittar jag inte programmet för min cam igen!! JOBBI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0