du känner mig allt för väl

ååååh varför i helvete ska dom göra syler till nathan?? syler kommer fan komma tillbaka för han kan inte dö eller vad man ska kalla det och allt kommer bara bli bajs och jag hatar serier!! dessutom är nathan för snygg för att dö! jag tror jag är för känslig för serier! ändå följer jag alla 100 typ. kan göra en lista på vilka

One tree hill
90210
Gossip girl
Desperate housewives
Greys anatomy
Privileged
Heroes
True blood (halvt som halvt)
Lipstick Jungle

känns som jag glömt någon viktig men det får va.. nu är det iallafall desperate housewives sen ska jag fortsätta kolla heroes. ska vara uppe till 12 för att se om new moon biljetterna släpps då HOPPAS!!! :D HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0