do you wanna be an Indian?

Idag är en fredag då jag önskar att min pojkvän inte bodde så långt bort, om han inte gjort det skulle jag nämligen tvingat han att vara med mig, jag hade lockat honom med min skönhet och sedan fångat honom. Det är tyvärr lite svårt nu så jag får sitta hemma och plugga spanska.. Plugga på en fredag borde vara olagligt! Provet jag hade idag gick as bra tror jag. Fast så får man väl inte säga för då får jag väl IG. Men det har trots allt aldrig kännts så bra efter ett prov. Nu ska jag fortsätta ha en tråkig fredag.. Lär bli idol sen. Imorgon blir det iallafall att baka peppisar woho! Hejdå nu. OJ, glömde nästan säga att jag fått tillbaka min mobil, hade varit kathaaaaaasthroofalth.


Mina trogna pepparkaksbakare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0