cause nobody loves me like you do

Jag orkade inte ta mig upp efter 2 timmar och 50 minuter så jag sjukanmälde mig och somnade om. Riktigt skönt må jag säga! Har ändå pluggat lite naturkunskap här hemma så helt oduglig är jag inte! Har också hunnit packa och duscha och raka benen och allt sånt där :D Ska äta lite nu men är för lat för att göra något. Blir nog att tina upp en färdig köttfärsås och göra lite spagettihhhhhh! Om 4 timmar åker jag till min pojkvän och om 7 timmar pussas jag! Det låter väl som en bra dag? Missar lite idol bara men WHATEVAH! CYA


Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: Å, nej men va fuskigt. Hade också velat ligga kvar i sängen och sova ^^ Men ja fick allt dra iväg ändå :/

2009-11-20 @ 17:35:12
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Malin

nej lite bråk bara:/

2009-11-23 @ 13:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0