annars måste dina speglar va skeva för smala ting verkar bli breda

aaaaaaaah tröttheten.......tar....över...jag...somnzZZzzZZzZzZz........ Så känner jag nu. Hoppas jag ska simma sen om RK90 kan svara någongång. Störande = folk som skickar ett sms, jag svarar och ställer en fråga, folk svarar inte tillbaka! En bra sak som jag fått reda på idag är att kära Emil Laposa ska ha halka samtidigt som mig *happy*. kommer ni ihåg när man använde såna stjärnor? *skrattar* hahah! Nu svarade Robban att han tänkt att kolla på när jag simmar eller nåt, whooot? Det får han inte. Detta blev ett lulligt blogginlägg. Nu tar jag mig och gör mig ett mellanmål. Fast en annan störande grej jag och Andrea pratade om i skolan idag, folk som inte hälsar fast man är kompisar/bekanta.. Det känns ju bara dumt att gå förbi varandra och låtsas som ingenting. AJA, hörs la.

p.s. nu svarade Robban att han skojade och att han ska träna.. tror att RK:t I RK90 står för rolig kille och inte Robin Karlsson d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0