and I'm free, free fallin'

Det inträffade en liten incident när jag simmade, nämligen så fick jag kramp i foten. Det gjorde så jävla ont så jag inte kunde simma och jag ville inte gärna ropa "hjääälp hjäälp jag drunknar!! hjälp!!" så jag bet ihop och simmade med ett ben och två armar till kanten. Det gick as sakta och jag kände hur jag var steget närmare att drunka. Men jag klarade mig med hedern i behåll! Har dock svinont i foten nu.. Annars så har jag och mami satt upp min adventsljusstake, det blev mysigt. Pratade också lite med Povel Croona innan vilket var väldigt trevligt då jag inte pratat med den pojken på år och dar ungefär. Han lät sig lik och sa "men är du dum i huvudet" haha. Inte kan väl jag hjälpa att umeå låter as likt luleå? Nu ska jag gå ner och ta ett piller. Nightynight!


världens bästa födelsedag med min idol sjungades för mig!


Någon mer än jag som saknar de före detta teknikarna på skolan?

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv; Va kul ^^!

Ska bli spännande att se hur det går med detta :P Haha.

Om ja saknar teknikarna, JA! :P!

2009-11-25 @ 21:45:52
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Ewezi

Sv: Haha, ja det har vi verkligen ^^ Fast du har nog lite lite mer anledning då du har längre bort till din teknikare :P

2009-11-25 @ 21:50:26
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0