You got me tingling, come to me mingiling.

Det här med att ta körkort ruinerar ju en. Inte för att jag betalar bensin och så nu men när man tror att man betalat de sista pengarna så kommer en avgift på 200 för tillverkning av kort. Inte så mycket pengar men ändå! Blir spännande att hämta ut det sen! Förresten så drömmer jag att jag kör bil på nätterna nu för jag kör så jävla mycket, halt är det också! Igår kom vi inte upp i Fannys backe och fick backa ner igen. Men jag säger som såhär, jag kommer vara GRYM på att köra bil när det inte är halt. Mycket bilprat här nu.

Annars så har jag precis fått jullov men ska skriva klart historiajäveln idag var det tänkt, känner jag mig själv rätt är den inte klar 00.00 som den ska vara utan jag skickar nog in den en dag sent. Det får va! Ska till timmele ikväll tror jag och kolla film. Det blir nog gowwwwsaaaaaaa typ. Ska nog fan lägga mig och sova några timmar till, blev bara 4 inatt och 2 innan när jag kom hem. Jag måste sova 8 för att fungera som jag ska så vi kör på det! Dessutom kan jag ju börja att vända på dygnet redan nu, varför vänta? En annan grej, JAG LÄNGTAR TILLS PÅ ONSDAG DÅ JAG SKA PUSSAS SOM ALDRIG FÖRR!!!!!!!! Med det sagt så drar jag mig. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: hihi tack josse:) får jag åka med ut till timmele ikväll isf?

2009-12-18 @ 15:23:46
URL: http://piecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0