säger du att du är min vän, så är du kanske det.

Ännu en dag i backarna! Lite tråkigt att liftarna stänger redan halv fyra. Fast man blir helt slut ändå. Idag har vi åkt puder, fyfan va jobbigt det var. När vi nästan var klara så skulle vi bara åka typ 10 meter till, så var det en mur ner där men det visste inte jag så jag körde på och hör vår tränare ropa "NAAJ NAAJ" men det var försent och jag fall rakt ner och gjorde en bakåtvolt typ, det roliga var att vår tränare började asgarva direkt utan att kolla om jag mådde bra. Fast det gjorde jag så jag började skratta så jag fick ont i magen! Det var ingen nådig mur heller, typ 2 meter. Vi har även hoppat lite också men Elvira ramlade och bröt nyckelbenet stackarn.. Så hon ligger inne på sjukhuset här i Geilo nu. Jag stod nedanför hoppet när hon ramlade och jag trodde helt seriöst att hon dog eller nåt, blev så jävla rädd! fyyyy. Så efter det var man inte as sugen på att hoppa direkt.

Nu i denna stund ligger jag här i min säng och fryser om rumpan! Ska äta om en timma och ikväll så är det railjam men jag har inte bestämt om jag ska vara med eller inte. Det lutar åt inte. Nu ska jag mysa mig ner alldeles ensam under täcket, fast jag har mitt gosehjärta iallafall. Hade på badet din gamle sjokolade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0