I'm on my own

Kom precis hem från körlektion. Körde förjävla fint idag tyckte Morgan. Plus att han nog ska åka med när jag kör upp, känns tryggt! Jag har ont i huvudet idag med. Haft det 3 dagar nu lite till och från.. inte rolii. En annan sak som inte är så rolii är att jag är ledig imorgon men ska likt förbannat upp vid sju eller nåt för att köra stadskörning. Ska försöka charma mormor så att hon kör hem mig efter det iallafall så jag slipper vänta en och en halv timma. Nu ska jag plugga geografi för det har jag prov i på fredag. Har fan fullt upp VARJE dag i två veckor nu! En tråkig sak är att min N berlock gick sönder idag igen men den här gången så försvann det även :( Jag var helt tåriiiz. Men dom på collage skulle se vad som kunde göras. Känns tomt utan mitt kära N. Väldigt intressant blogginlägg det här känner jag. Har inte ens en bild att bjuda på. Återkommer kanske sen... kanske inte.. kanske. hej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0