I promise I'm not trying to make your life harder.

Narre tycker det är viktigare att städa sitt rum än att prata med mig.. Det kallar jag dålig prioritering! Jag däremot prioriterar as bra, väljer att ligga i sängen hela dagen istället för att
1 städa och julpynta mitt rum
2 göra klart historian
3 göra fudge med mamma

Ska ner och göra min hund sellis nu tydligen. Mamma och pappa ska på festligheter ikväll så jag står för passning av hund och hus. Det är jag som behöver passning så Amanda kommer hit och passar mig kanske? Vi ska äta en maträtt som heter flämtande uttern, enligt Amanda är den delicious. Jag är skeptisk men vi får se. http://www.ajtte.com/wp-content/uploads/utter_2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0