forgive me first love, but I'm tired.

I fucking did it!! 60 poäng av 65 och 52 är godkänt. Fyfan va nervös jag har varit, haft ont i magen hela dagen. Var helt skakis när jag tryckte på avsluta prov så kom det upp ett grönt GODKÄNT och jag kände ett lugn sprida sig i kroppen. Nu gäller det bara att sätta uppkörningen också, känns typ overkligt haha.

Just precis i denna stund har jag suttit och kollat på en film om Gandhi i en timma men det är 2 timmar kvar, tror jag tar dom två på bussen mot Geilo imorgon. Gandhi är fan grym. Nu ska jag packa, kopiera massa fakta av Gandhi så jag kan skriva utan internet, skypea med Nariboy, läsa lite Cal och sedan sova! Imorgon är det som sagt Geilo tills på söndag och jag hoppas det blir roligt! Ni får inga bilder idag heller för jag är stressad till 1000, får nog magsår snart eller nåt så som jag stressar nu för tiden.. INTE NÅDIGT! Måste bara säga att jag såg världens DILF idag, jesus va snygg! Farväl.

http://sdc.novasol.com/pic/nov/alpine/skimaps/578_GEILO_geilo.jpg

Kommentarer
Postat av: elin

Gratttis! :)

2009-12-08 @ 19:19:31
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0