du grät fast du inte fick

Gårdagen var hektiskt! Hade halka och mörker och sedan hem och plugga till provet idag. Fy va trött jag var kan jag lova. Dum som jag var lovade jag även Robin att gå ut och gå idag halv åtta på morgonen, fast det var rätt skönt. Iallafall, halkan var givande. Det var även roligt att få sitta själv i bilen och köra. När vi kom hem från halkan vid fyra kändes det lite motigt att köra ut i mörker i tre timmar, men då ser jag Povel komma gående och ska han ha mörker med mig! Där steg mitt humör igen. Mörkern gick bra, plugga gick inte så bra, provet idag gick inte så bra heller.. Nu ska jag vila med lite OTH och Heroes, sen ska jag och mamma till gällstad och leta jacka. Sen vill jag skypea med Narre också så det ska jag minsann göra! Såhär såg Povel ut igår:


Söt va?

Kommentarer
Postat av: elin

åh hahahaha :D avis

2009-12-01 @ 17:50:59
URL: http://elinalbertsssons.blogg.se/
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

haha naw:D



allt bra? D=

2009-12-01 @ 19:57:15
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0