This is the time of year to live in harmony.

Varning för långt inlägg! Får väl ta och skriva lite vad jag har haft för mig. Bäst att passa på nu när Narre inte är hos mig och jag inte har mycket annat för mig att göra.

23e.
Narre kom till mig vid halv ett kanske. Underbart att träffa honom igen! Vi åkte till Göteborg och fönstershoppade lite, gick på liseberg (som Narre inte ens tyckte var mysigt) och åt kinamat. Narre var inte ens hungrig sa han men han åt upp heeela sin portion som inte var nådig! Jag var hungrig och åt knappt hälften. Efter det hämtade vi Feffe och åkte hem. Kollade lite uppesittarkväll och åkte och hämtade nåt i stan och åkte sedan hem för att sova.





Julafton.
Underbart att få vakna jämte Narre på självaste julafton. Gick upp och duschade och fick första julklappen som var en klänning och leggings. Feffe fick likadana, citerar mamma "jag köpte så att ni kan se likadana ut som ni gjorde när ni var mindre". Fick även en julklapp av Narre då som var ett inramat foto :) Narre/jag gjorde så att jag fick en fläskläpp som jag haft ont av i flera dagar nu, gigantisk blåsa! Efter det åt vi frukost och gjorde oss iordning och gick och doppade grytan. Efter det gick vi hem en stund. Vid 3 begav vi oss till Jörgen och Annelie med resten av släkten på mammas sida för att kolla Kalle. Efter kalle kom tomten och jag blev asnöjd med mina klappar! Fick en DVD/VHS som man kan kopiera över vhsfilmer till dvd, as bra för nu kan jag spara alla mina gamla barndomsfilmer! Fick en Ipod av käre syster (tack igen) och så fick jag lite smått och gott. Även Narre blev nöjd med sina klappar. Efter det gick vi hem där mormor väntade, fick ännu ett paket och sedan åt vi och spelade julklappsleken. Fick det jag ville. Sen myste vi bara och jag är glad att jag fick ha min Narre med mig hela julafton :)






Juldagen.
Gick upp någorlunda i tid för att åka till Narres hem för att fira jul med familjen Emamian Shiraz. Vi åt frukost där och sedan spelade vi (läs Narre och Armand) fifa och väntade på att Narres syster och några från frankrike skulle anlända. Dom kom mot kvällen och då blev det åter igen julmat! Efter det kom tomten och jag blev chockad. Fick en Calvin Klein klocka av Narres syster (se länk under om den funkar). Verkligen jätte fin och för mycket! Av Narre fick jag asbra Ipodhörlurar. BÄST jul helt enkelt. När klockan var runt 2 så åkte vi ner mot ströget för att säga hej till några vänner. Sen hämtade vi Jesper och begav oss mot Vegby för att sova litegrann.


file:///C:/Users/josse/Desktop/bv9g9i8z.bmp

26e
.
Vaknade och gick upp och åt frullebulle. Sen åkte Narre iväg till stan för att leka och jag, mamma och Feffe åkte till borås för att handla lite på rea. Jag köpte en kappa och lite smågrejer från gina. När vi kom hem åkte jag direkt till stan och träffade Narre med kompisar, vi åkte till Negge och såg på film och sedan åkte vi till Narre en stund och sedan hem och sova!

27e.

Gick upp runt 12 har jag för mig. Narre åkte till sin familj och jag umgicks lite med Amanda och kollade in lite vhsfilmer. Sen ringde Emil och frågade om vi skulle spela laserdome och det gjorde vi. Det var jag, Amanda, David, Emil, Nicke, Jonathan och Alexander.. Kan ju säga att inte laser är min grej. Första spelet kom jag 7 av 7 men mitt lag vann och andra gången kom jag 12 av 12 och mitt lag förlorade. Fast andra gången spelade vi mot nördar som spelar laserdome istället för att ha vänner typ. Sen åt vi på Campino och sedan åkte vi hem.

28e.
Narre for iväg idag igen, fast inte så tidigt denna dag. När Amanda och Emma kom hem från borås så var jag med dom och hjälpte till att planera för deras nyår. Sen färgade Emma Amandas hår. Trevligt hade vi iallafall!


29e.
Igår så var jag i Göteborg med Narre och några av hans tillhörande! Vi sprang runt i hela stan och letade efter en fluga, frågade i minst 20 olika affärer och tillslut så fick vi tips om slipsknuten, där fann vi det vi sökte och nu kommer Narre vara snyggast i världen på nyår. Han köpte även skjorta, skor och nåt mer. Jag köpte en röd adidaströja som jag velat ha ett tag, köpte den på rea så betala bara 499 istället för 799 eller vad det är dom kostar! AS BRA. Sen åkte vi till backen och sa hej till lite folk och sedan åt vi hos Narre. Sen följde Povel med hem till mig och vi kollade på Edward Scissorhands, sorlig film må jag säga. Bilden är från när jag är ledsen för att min läpp gör ont, ni kan även se skymten av min stora blåsa. Jag har inte kunnat äta mat sen juldagen!


Idag.

Idag så sov vi till 11-12 nåt. Gick upp och åt mat och sedan begav sig Narre iväg enligt vanlig ordning. Jag kollade på Pippi på de sju haven och sedan åkte jag till Emma där Amanda var. Var där en liten stund och sen åkte jag hem när kusinerna från Norge anlänt. Nu ligger dom och sover och jag har tråkigt. Hoppas att Narre kommer snart. Har kollat på Victorias secret fashion show och bestämt mig för att bli en av änglarna! Det kan ju inte vara så himla svårt eller vad säger ni? :)
http://anneelicious.files.wordpress.com/2008/12/miranda_kerr_6000x0432x576.jpeg

Imorgon väntas nyår och jag och Narre ska först äta med min familj plus massa andra och sedan gå till Vega och hoppas på att det är kul där, det är det säkert :) Iår ska jag iallafall få min nyårskyss förhoppninsvis! Fick ingen förra året då Narrie var i Frankrike. Nu ska jag lägga mig eller nåt. Vill kolla film eller nåt men mitt rum är beslagtaget av kusiner och tvn här nere är upptagen. Tycker jag varit duktig som skrivit så mycket nu så jag vill ha beröm tack! GOTT NYTT på er :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag fick den! Jätte gullig var den :) Jag kommer tyvärr inte ihåg mina drömmar så jag vet inte vad jag drömmer om haha. Pussar saknar dig! Gott nytt år :)

2010-01-01 @ 21:12:03
URL: http://linahafner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0