come they told me

I'm freaking out! Måste lägga mig i tid men kommer aldrig kunna somna ikväll. Imorgon är dagen med stort D. Förövrigt är det AS tråkigt att vara hemma i svealand igen. Hatar sverige typ, så jävla tråkiga. Norska är kul. Jag skulle kunnat bo i Geilo hela vintern och åkt snowboard varje dag! Nu ska jag faktiskt försöka sova. Det är för mycket som pågår i mitt liv just i denna stund så bilder från norge får ni vara utan ett tag till. Tror inte det är många som lider för Narre har inte länkat mig än som han ska så jag kan ha en tråkblogg sålänge! Fast jag älskar ju er som faktiskt läser varje dag, puss på er! det ska ni ha.

Kommentarer
Postat av: Ida

lycka till imorgon jossE!

2009-12-14 @ 23:00:24
URL: http://idaklo.blogg.se/
Postat av: elon

puss på dig med :)

2009-12-15 @ 19:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0