cause I'm your lady, and you are my man.

Kul att Narre hade fler besökare på sin blogg, hans första bloggdag, än vad jag någonsin haft.. Jag går och gräver ner mig. Dessutom dissar han mig i sitt senaste inlägg. INTE OKEJ! Jag tänker fan inte länka heller, han ska länka mig och där med basta!

Är fortfarande kvar i Geilo. Det senaste som hänt är att jag kom tvåa i en railtävling och vann en snygg tshirt, jag har haft sjukt ont i benen så jag nästan fallit ihop, jag har åkt puder och klarat 180 flera gånger, jag har busat med Morten, jag har ätit, jag har diskuterat killar (att dom aldrig lär sig hur dem ska behandla oss och sånt) med Mia och Jasmin, jag har lagt in kort på Nancys facebook och så har jag sovit en massa med. Nu ska jag också sova, fast först blir det lite packning för imorgon bär det tyvärr av hemåt igen. Fast det är lika bra det för jag har ont i HELA kroppen. Natt da!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Vet du hur man lägger in film på bloggen? Jag kommer inte ihåg hur jag gjorde förra gången :( Har föresten skickat en julklapp till dig :) Fast den kommer antagligen komma efter julafton. Förvänta dig inte för mycket bara haha

Pussar

2009-12-14 @ 07:11:09
URL: http://linahafner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0