But the loneliness broke into tears.

Har precis rakat benen för första gången på en månad, anledning: Nariboy kommer hem idag. Fast jag får inte träffa honom idag ändå för han ska ändra sig hela tiden så jag bara blir besviken. Men har jag väntat en månad så kan jag väl vänta en dag till I guess. Idag ska jag ut med voffen en gång till, göra en annan grej och sen vill jag på bio men det verkar det inte heller bli! Seg dag med andra ord, precis tvärt emot vad jag vill. Idag är ingen bra dag. Ska tvinga voff att äta nu, han totalvägrar och visar tänderna och morrar sådär charmigt som han brukar. Ska också få i mig lite mat. Får väl slå in lite julklappar också när jag ändå är igång.. och städa rummet! JAG DRAR.


det önskar jag mig i julklapp

Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 01:10:51
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0