Blow that whistle baby.

Jag känner att jag kört lite för mycket bil idag. Först till skolan, sen ner till stan och banken, sen till Länghem, sen Vegby, sen Ulricehamn, sen Borås, sen Ulricehamn och sen Vegby igen. Nu är jag helt yr i bollen och ska gå och lägga mig! När jag får jullov ska jag lägga in alla kort från Norgex2 här har jag tänkt. Typ på lördag. :) Förresten har jag idag sett Rabih, Eddie, Mariette och Reza. Dock hann vi inte till dom sjöng men vi såg dom allt lite inne på MQ! Men det var pinsamt för det var små fanzzz där som skrek så fort någon av idolerna rörde på sig typ. Jag har också färgat håret idag! Nu ska jag få min skönhetssömn som jag behöver. Godnatt pussinuttisnuttisar.

Aj löv jo aj really dooo.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3

2009-12-16 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0