att du älskar mig, som jag älskar dig.

Godkväll! Är hemma i min ljuva säng nu, inte varit så skönt att sova på en luftmadrass med för lite luft inatt och en våningssäng som vinglar igår natt. Men jag lever iallafall! Kom väl hem vid 7 och sen dess har jag läst igenom alla 368 bloglovin inlägg som växt sig fram under helgen. Säger ju att jag är neeerd.

Så vad har jag åstadkommit i norge då? Inte så jävla mööö kanske. Jag har smakat på sushi, det smakade konstigt och hade konstig konstistens men det funkade. Har även smakat på jellyshots och det var också en upplevelse. Man visste inte om man skulle svälja det eller spotta ut det, jag satsade på det första alternativet och det funkade fint. En sak som var mindre kul med gårkvällen var när vi drog ut på oslos kalla gator, försökte komma in på flera ställen där det var 20 men det var lönlöst. Så jag stod ute och frös tills klockan 3 typ då jag och feffe tog en taxi hem (med världens charmigaste taxichaffis). Hemma så la vi oss för att sova och jag skojar inte när jag säger att jag ALDRIG frysit så mycket i hela mitt liv.. Låg i tshirt, tröja, leggins, sockar, filt och täcke. Dock var mitt täcke jätte tunnt men när Emil kom hem så var han så snäll och gav mig hans tjocka duntäcke och då blev jag äntligen tinad! Har tagit lite kort men ni är galna om ni tror att jag orkar lägga in de på datorn ikväll, tar det imorgon. Ett inlägg med BARA bilder så blir mandis glader i think?

Nu ska jag fasen ta och sova i min UNDERBARA säng. Imorgon är det skola, körlektion och plugga teori utav bara fan! Jävlar vad långt det blev nu och inga bilder.. tråååkiii. Godnatt.

Ni kan förresten få en bild där jag tycker om mitt hår. Fast jag blir nog rödtott tills jul iallafall så gör vi det ljust till sommarn igen. Det låter väl okej?

Kommentarer
Postat av: elin

mörkbrunt!! :)

2009-12-06 @ 21:45:40
Postat av: narre - dotalirare och student

chock grått!

2009-12-07 @ 20:26:02
URL: http://facebook.com/narre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0