And you know, it's just too little too late.

En rolig grej jag kan berätta är att min klänning, som jag beställde från Leilei för 3 månader sen, kom på posten idag! Jag vill inte ens ha den längre. Har skickat mail typ 100 ggr men varje gång har det kommit "semestersvar" vem fan vill ha en sommarklänning mitt i vintern? Ett tips: HANDLA ALDRIG FRÅN LEILEI.NU. Speciellt inte om du vill ha det du köper snart. Men om du beställer vårkläder nu så kanske du får det lagom till solen tittar fram!

Dessutom hade klänningen från leilei varit mycket finare än den jag hade nu. Idioter!

Kommentarer
Postat av: Ida

ajdå. jag ska hålla stenkoll på det:)

2009-12-02 @ 21:18:26
URL: http://idaklo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0