Why do you have to be so damn clever?

Oseriöst bloggande har det varit en del än så länge, så nu tar vi och kompenserar det med ett lite seriösare inlägg eller nåt.
Har haft lekdag i skolan för de små 09orna. Gick toppenbra för mitt lag! Fick nog med oss några rekord iallafall så får hoppas att vi vinner det fina priset:D
Slutade halv tio och kom hem typ nyss.. Inte så okej men bor man i Vegby så gör man det!
Var även hos narre och kollade fall han fått brev, det hade han inte. Kollade även fall firren var död och det var den inte! (Y) Gav den lite mat, vet dock inte hur mycket mat en fisk ska få(?) så jag hällde på rätt mycket. Så sa stas sen att en fisk kan äta ihjäl sig så nu får vi hoppas på att stackarn inte gör det haha.

EEEEH jaa. Nu ska jag sova lite och sen SKA jag läsa teori. SKA SKA SKA!




En bild på Povel bara för att jag vill att han ska vara här och sjunga tills jag somnar.
En bild på en mobil bara för att jag vill att Narre ska fixa en fungerande mobil så jag kan få prata med honom någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0