The way you make me feel.

Hej bloggen!
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Men inte så farligt då jag börjar halv tio och slutar tolv på måndagar! Plus att papi körde hem mig idag så slapp vänta till två :)

Vid fyra gick jag Amanda och Emma och skulle prata med Micke om vi kunde hyra vega men han var inte hemma. Lika bra för ingen är överrens om när vi ska ha det och det är alltid någon som blir missnöjd! Men när man är så många så är det ju klart att inte alla kommer överrens!
Men en sak som är säker är att vi ska åka utomland nästa år alla tjejer och det kommer bli GALET! :D

Har glömt att säga att jag köpt världens snyggast skor också. Kan visa dom efter helgen för orkar inte ta kort med systemkameran men det ska jag göra i france så då ska ni få se. Har fått köpa en ny klänning också som jag inte tror att jag gillar. Leilei suger balle för jag inte fått min klänning än.. :(

Jag längar tills torsdag.
HEJ!


Bild från när jag är cool och posar på modellab!

Kommentarer
Postat av: narrie

torsdag blir fettt

2009-09-01 @ 07:23:00
URL: http://facebook.com/narre
Postat av: rafe

snygg pic

2009-09-01 @ 10:10:28
Postat av: malle

du är sööööööt!

2009-09-01 @ 16:53:20
URL: http://piecesofme.blogg.se/
Postat av: anna

du är vääärldens sötaste :)!

2009-09-01 @ 18:19:09
Postat av: Jenny

Jag hoppas inte att min kära syster ska på suparresa med dig:O Jättefin bild=)

2009-09-01 @ 19:00:45
Postat av: Josse

sv jenny: det kan du ge dig på att hon ska :D tack så mycket :)

2009-09-01 @ 19:14:14
Postat av: Elin

tror du vi kommer komma överrens om datum att åka utomlands då? haha :) snygg!

2009-09-02 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0