Don't stop me now.

Sitter och har webdesign in the school nu och eftersom att läraren hoppar över mina handuppräckningar och går till annat folk istället så tänkte jag att jag  kunde passa på att skriva lite.

Idag blir det utgång med rk90 och andra trevliga personer. :)
Har även fått prata med min lilla tjockis idag så humöret är helt klart på topp!
SUPERGLAD OCH SÅ för jag ska inte flyga själv till frankrike som han fått mig att tro utan han ville bara överraska mig med att åka samma flyg. Fast nu var han tvungen att berätta det för att jag ska lämna plats åt hans saker i min väska. Snyltare! Dock har jag panik då min klänning aldrig kommer och leilei inte svarar på mail.. Men jag får väl gå naken!

Jaja,  skoldagen idag har väl varit givande.. Lärt mig kemi som jag lärde mig i nian, läst engelska som inte var för svår, ritat en karta från mitt hus till skolan som jag gjorde i sjuan och nu sitter jag här och vänder bilder i photoshop som jag gjorde i ettan på frisör!

Nu ska jag bege mig och återgå till Photoshop Elements 6.0.


Kommentarer
Postat av: peaceelin

fan vad kul att du har en blogg!

2009-08-28 @ 16:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0