Bli min hjälte.

Goddag!
Jag tänker inte berätta om sudden bara så mina kära vänner vet!
sudden är tjock och behöver inte vara med på min FINA blogg.
Kan lägga in ett kort på honom längre ner, sen är det nog!

Aja. Today i have been in school, it was boring. Fast vi fick en lektion inställd så det var skönt!
Efter skolan gick jag till axelfraxel och klippte negge och jag tror han blev nöjd?
Har tyvärr inget kort då min mobil är på lagning för andra gången och nu tar det längre tid
för att dom inte har några reservdelar hemma! :@

Nu borde jag göra körkortsteori men det har jag försökt göra i två dagar nu och boken
ligger fortfarande på samma plats som för ett halvårsen typ heheheh. Jag är så duktig!
Tror det blir en pw som jag kallar det.. powernap alltså. Det tar på krafterna att gå upp 6!



Här är sudden.

'
Här är mannen jag klippte.



Till vänster är mannen jag aldrig får prata med för att han inte har en fungerande mobil! Till höger är hans idol emil jensen.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: taskig?

hehe e sudden din kille? isåfall lite taskit att kalla honom tjock?

2009-08-26 @ 17:37:25
Postat av: Negolas

Jag är vacker!

2009-08-26 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0