090825

Okej.. Kan väl börja med att berätta om min dag då eftersom att Robin insisterar på att jag faktiskt ska blogga.
Jag vaknade och gjorde allt man brukar göra om morgonen innan skolan. I skolan hände det väl inte så himla mycket kanske.. Sjöng la bamba på spanskan och det var väl höjdpunkten. Lyssnade på sentinel<3 också och jag skulle vilja ha hjälp med att hitta en låt som var i början (sentinel är typ en radiokanal som ibland släpper ut 1h långa låtar med massa olika låtar på eller något) IALLAFALL, låten går såhär nåt:

everyday i rise om my någonting
cause all i got to take me through
i know one day i must and i will free myself
from everyting that holds me någonting
refr (tror jag)
gonna be free like a bird in the sky
gonna be free gonna fly so high
gonna be free gonna free my mind
gonna be free gonna fly so high
life is so sweet and i dont wanna die

Så den som hittar den låten till mig kan få en puss! Det är en tjej som sjunger som har rätt skön röst.

Men nu ska jag skriva ett arg mail till leilei.nu eftersom att jag aldrig får min klänning som jag beställde för x antal veckor sen.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Elon

http://www.youtube.com/watch?v=0oIJd0UqNLU



NU SKA JAG HA EN PUSS!!! :)

2009-08-28 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0